Torsdag,, Dan före dan....

Igår la vi alla paket under granen, och nu är jag hur sugen som hels på att bara öppna dom!

Nu sitter jag i min nybäddade säng och dricker glögg, väntar på att julkalendern ska börja

Det är synd att man börjar känna julkänsla dagen innan julafton bara.. Allt har ju gått så fruktansvärt fort, tycker jag iallafall.

Men iallafall, idag har jag:

  • Städat
  • Fixat klart alla julklappar
  • Haft ont i huvet
  • Haft ont i magen
  • Suttit på tok för mycket vid datan
  • Och bränt mig på handen..
Juste Fick en lapp hem där alla i klassen hade skrivit något om mig haha kan inte sluta le när jag ser den :)
Det stod undefär såhär :

Rolig, snäll

Lååååååång tjej

Hur bra som helst

Bra på instrument

Cool tjej som vågar säga vad hon tycker

Fint hår

Häftig brud, skön stil

Man kan lita på henne

Har vart borta ganska mycket

Grymt snygg, avundsjuk på håret

Kaxig men inte elak



Haha ni är underbara :)



Niklas

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0