Fredag,, Frodig jävla dag!

Vaknade i stugan, det bästa som finns, då vilhelm och svea vad och hälsade på :)
Senare kom familjen Sjödin, trevligt! Ellen och jag gled runt på brädan och stekte lite, frodigt!

Fattade inte att vi vågade åka bräda efter den där jävla mördarbåten! men fan så kul det var! :D

Drog hem senare mot kvällen och ringde ellen, snackat tills typ nu och nu är vi huuuungriga!

Ska gå ner och äta lite nu! mummmms! men först slänger jag in lite bilder!


Fotboll? nja inte min grej de...



Alexanders specialdrink för jag började känna mig förkyld, den tackar jag för, vart piggare och den va förjävligt god!


Froooooogigt jävla steeek!



Taggar inför i morgon med lite film och goooodissss, ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0