hur vet man att man har båda fötterna på jorden?

varje gång jag ska skriva att inlägg så skriver jag alltid rubriken sist. jag låter skrivandet flyta på. låta fantasin flöda och inte stanna upp.
rubriken sätter jag sist, för när jag börjar vet jag knappt vad jag ska skriva om. jag vet att jag vill komma fram till något, men varje gång kommer jag fram till ennu ett meningslöst inlägg på en meningslös blogg som är över 3 år gammal.
vet knappt varför jag började blogga igen.
tidsfördriv skulle jag tippa på.

sena inlägg, sena nätter, melissa horn fyller hela huvudet med sina texter. hon sätter ord på känslor. vilket jag gillar.

nerbäddad i en varm säng, låter musiken ta mig till andra platser jag aldrig trott fans. låter den leda mig genom mörker. medan jag går bakom med ett snöre runt magen.

lycklig är jag. det förnekar jag inte. men om jag står på båda fötterna är frågan.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0