Rubrik 01.58

Död, snart iallafall.. Skolan tar död på mig. Stressen tar död på mig.. Jag orkar inte.... Fuck skolan

Aja bara att bita ihop sista slutspurten nu. Kriga kriga kriga

Har iallafall inte gått i skolan idag, hade morgonmys med sivan! Hihi

Så ringde dom från en modellstudio i Stockholm och frågade om jag ville plåtas, glad chey!

Inte nog med det åt jag korv till middag, fan så fint.

Så ringde dom från "roligaste sommarjobbet" och sa att jag blivit antagen! Gött! Så nu blir det starta eget företag i sommar!

Som grädden på moset så kom ellen hit och hjälpte mig att färga håret, snäll hon, min ellen! Vad hade jag gjort utan den människan..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0