Den 17

Förstår men vill inte förstå... Hatar detta datum så innerligt samtidigt som jag vet att det har fått mig att gråta av ren lycka. Den 17, 17 mitt favoritnummer. Trotts alla glömda dagar kryper minnen fram och hugger än i ryggen när detta datum hamnar högst upp. Alla förglömligheter man lagt på hyllan för att kunna leva i nuet kommer nerkrypandes det här datumet. Det borde hyllas fast samtidigt straffas. Hylla den lycka och all prestation som gått åt. Hylla alla fina minnen trotts nergångarna. Fira den fina vänskap som uppstått men ändå mitt i allt lägga allt på hyllan och gå vidare.. Det är ju trotts allt bara ett datum, ett datum som kommer varje månad, fast det speciella är den 17 augusti, en helt vanlig sommardag för er men så sjukt mycket mer för mig..


Den 17 ❤


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0