Måndag,, 01.40

Yo bröder och systrar, sitter just nu föröverigt i örbyhus och chillar med en fin kille.
 
Ledsen för lite dåligt med uppdatering men blogg-appen på iPhonen har pajjat, men ni kan vara lugna för min IPhone 4s är på sin väg till mig! underbart. 
 
Midsommar: började med en stadig frulle med lite midsommarmat, vädret hade vi med oss så blev lite kaoz vad vi skulle hitta på.. Egentligen ville jag bara åka till stugan och chilla med la familla men blev att panik-packa och åka till öregrund med ellisch. Tältade vid en liten lekpark och hade det väl mysigt. Fullt jävla ös i öregrund iallafall. 
 
Tältade var nog det sista jag ville men så blev det iallafall och vi drog hem tidigt på morgonen. 
 
Har nog aldrig vart sådär arg heller, mord i blicken och näven i högta hugg kändes det som när personer lägger sig i saker dom inte har ett skit med att göra 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0