Funderar

Ärlighet varar längst, eller hur var det nu igen?..
Så jävla less, man ska visst inte vara ärlig i den här världen, man ska vara kall, grym och låtsas något man egentligen inte känner. för när man försöker ärlig så misstolkas allt och det blir kaoz inifrån och ut, på minde än 5 minuter. Enligt mig är det bättre att vara ärlig än att gå någon bakom ryggen och ljuga. För mig är ärlighet en självklarhet. Man kan inte älska och dyrka alla människor på jorden. Det är psykiskt omöjligt. Vissa får man dålig energi av och andra mår man bra av. Jag är en riktig energikännare av människor. Just därför håller jag mig borta från personer som har till det negativa. Jag står fast mina ord, ärlighet varar längst mina vänner.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0