Ett pris till den som läser hela!

Har du under senaste veckan:
Kysst någon? Nej
Sovit bredvid någon av samma kön? - nej
Sovit bredvid någon av motsatt kön? - nej
Slagit ner någon? - Nej, kanske skulle behövas.
Ljugit för en bra vän? - I would neva
Svikit någon? - Det tror jag inte.
Fuskat på prov/läxförhör? - Självklart inte.
Blivit kallad Bögjävel? - .. Nej?
Kallat någon Bögjävel? - "Fan äru bög eller?"
Druckit alkohol? - Nej



Vem:

Skrev du senast till på msn? - hmm, inte den blekaste.
Kramade du senast? - Wilma
Sov du hos senast? - hm, vet inte
Ringde dig senast? - Markus bror

Vad:
Köpte du senast? - ett armband
Gjorde du igår kväll? - Pluggade 
Ska du göra imorgon? - Jadu, säg de
Vill du göra just nu? - Åka hem
Är närmast dig som är rosa? - Jag själv, tröjan.

Kärlek och Förhållanden:
Du är kär nu - Nej
Du har sårat nån så de börjat gråta - Ja

Nån har sårat dig så du börjat gråta - Ja
Du har haft ett förhållande som varade över 8 månader - Yes
Du har haft ett förhållande som varade över ett år - Yes
Du har haft ett förhållande som varade över två år - Nej

Ärlighet:
Jag har gjort något som jag lovat någon annan att inte göra - Ja

Jag har gjort något som jag lovat mig själv att inte göra - Ja
Jag har smugit ut utan lov - Ja klart, fast känns rätt meningslöst eftersom jag inte direkt är inlåst.
Jag har ljugit om var jag är för dina föräldrar - Jo men det kan nog ha hänt.
Jag har en hemlighet som ingen vet - Ohja!
Jag har fuskat i ett spel - Haha, ja.
Jag har struntat i ett prov - Nej, det tror jag faktiskt inte.

Dåliga tider:
Jag har druckit alkohol - Ja
Jag dricker mig berusad minst än en gång i månaden - Nej
Jag har tagit mediciner mot depression - Nej
Har anorexia och/eller bulimi - Nej
Jag har sovit en hel dag utan att ha behövt det - Ja
Känner någon som blivit misshandlad ? - Ja
Jag har vaknat gråtande - Ja
Jag har somnat gråtande - Ja
Jag grät senast - Idag när jag fick något i ögat
Sett din mamma bli slagen - Nej

Sett din pappa bli slagen - Nej
Jag hatar begravningar - ... dum fråga tycker jag
Har sett någon dö - Nej.
Någon som jag känner har dött nyligen - Nej.

Utseende:

Vilken ögonfärg har du? Mörk bruuuna
Hur lång är du? 181
Vilken hårfärg har du? Mörk brunt
Långt eller kort hår? Lååångt
Piercing i ansiktet? Öronen, annars tungan
Vilken ögonfärg skulle du vilja ha? Den jag har!
Hur lång skulle du vilja vara? Nöjd med min längd
Vilken hår färg skulle du vilja ha? Tycker om min mörkbruna hårfärg.
Vill du ha kort eller långt hår? Långt

Senaste du:
Åt - Choklad
Drack - Mjölk
Fick ett sms av - Simon
Skicka ett sms till - Mor
Kramade någon - idag
Du spydde - Bra länge sen
Skrattade riktigt mycket - Hmm

Kärlek:
Är du singel? Ja
Älskar du någon just nu? Älskar mina vänner
Ditt längsta förhållande? 1,5 år
Med vem då? Niklas Ärlig
När du säger "ditt livs första kärlek", vem tänker du på då? Niklas 
Gillar du någon just nu? Det vet man aldrig
Hur många seriösa förhållanden har du haft? Hmm, 1
Vad heter din nuvarande pojk / flickvän? har ingen
Vem vet mest om dig? Ellen, helt klart
Den / dom som du har känt längst? Ellen
Flera bra kompisar eller en bästa vän? En bästa vän, men många bra vänner
Någon du saknar att umgås med? Bellko
Någon kompis som bor långt bort? Kristian
Den du har mest minnen med? Ellen!

Övrigt:

Musiksmak-  Gangstaaah
Sport - Pole dance
Galen eller lugn - Galen såklart
Har du någon gång hört att du sjunger bra- Haha ja..
Har du hört att du borde bli modell - Ohja, om jag har.
Något speciellt du har på dig varje dag - Underkläder? 
Vem tänker du på just nu? Mig själv. Det är liksom där fokuset ligger efter alla de här frågorna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0