Torsdag,, amnesia

Ni vet då man skrivit fetaste inlägget om sin dag och sen tittar man bort en sekund så är de helt borta? Precis så blev det för mig.

Tänkte sammanfatta min torsdag lite kortare därför!
Dagen började på sämsta möjliga sätt, klart jag är smidig och direkt när jag går in på skolgården drar jag fetaste vurpan mitt i en vattenpöl.. Ljusa jeans så ni kan ju bara tänka er hur det såg ut, fintsö. Dagen gick och kl 13.00 krigar jag nog ner till tåget och Uppsala, opererade mig, skämt till sido, jag tog ut min p-stav.
Tog tåget från uppsala till Gävle, efter många om och om igen så tränade jag chair aerobics, kanonkul. Egentligen heter det ju lapdance, men eftersom det låter så slampigt döper man om det, HAHA.
Rullade hem till Linda och Alex, bästa Linda och jag fick ett grymt sug efter nyponsoppa, vaniljglass och mandelbeskvier. Så vad gör man? Ko man springer ner till Ica och fixar det på direkten! Underbart gott.
Hem med 22.09 tåget och tog en frodig dusch dirr.


Kommentarer
Postat av: issa

Hej



Det är fredag och det innebär att jag sätter igång en tävling igen. :)

Är din blogg lite töngare än alla andras?

Tänkte väl.. då borde du delta i "helgens töngaste blogg"

Jag drar en vinnare på söndag och vinnaren länkas sen i min meny hela nästa vecka. Du märker att du har vunnit om din statistik ökar ;) Att lägga till mej på bloglovin är ett plus men inget måste.

http://stuumpan.blogg.se/2012/january/helgens-tongaste-blogg-3.html



Ha en bra fredag // issa

2012-01-13 @ 15:33:51
URL: http://stuumpan.blogg.se/
Postat av: F

fredagen den 13e slog till alltså ;)

2012-01-13 @ 19:06:35
URL: http://kombinationskristus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0