test

. Husdjur: Råtta, hund, firrar

När är du född: 8 april 95
Klass: Sa11
Något jobb: nee
När ska du sova: ikväll
Duschat idag: ne
Kramat någon idag: ja
Pussat någon idag: yeees
Vad har du ätit idag: pizza
Dagens klädsel: Mjukisbyxliknande och linne
Dagens smink: litt puder och mascara
Dagens roligaste: ingen än så länge
Har du många vänner: dom jag har räcker så bra så
Hur många har du kysst: hmm, vet inte, har ju min nickepick att pussa på
Vem kramade du senast: Niklas
Vem saknar du: Alexander
Hur många har varit otrogna mot dig: Ingen, hoppas jag
Har du pojk-/flickvän: aaaa, världens bästa
Vem pratade du med i telefon senast: Emma

FAVORITE..

Film: hmm...
Låt: många
Mat: tacos
Dryck: cola och vatten
Färg: röd och turkos
Stad: Gävle och uppsala
Land: Sverige, eller ja thailand är fint också
Ämne i skolan: vet inte riktigt
Tv program: idol

SENASTE..

Personen du pussade: Wilma
Gången du spydde: några månader sen
Gången du grät: inte länge sen
Pizzan du åt: idag
Gången du var i Göteborg: hmm 1,5 år sen
Personen som såg dig gråta: niklas tror jag

ANTINGEN ELLER

Svart eller vitt: svart
Hund eller katt: katt
Tvspel eller datorspel: datorspel
Singel eller upptagen: upptagen
Pussas eller kramas: går inte att välja, lika mysigt båda två
Lunarstorm eller helgon eller Playahead: hahah inget
Ragga eller bli uppraggad: upraggad? beror ju på
Big Brother eller Paradise Hotel: paradise Hotel
. Svart hår eller blondt: brunt
. Blåa ögon eller bruna: bruna öron är fint
Choklad eller lakrits: choklad
Göteborg eller Stockholm: sthlm
Högerhänt eller vänsterhänt: högerhänt
Coca cola eller fanta: Coca cola
Pizza eller kebab: kebabpizza
Randigt eller prickigt: randigt
Älska eller älskas: båda och
Leva eller dö: leva

ANTAL:
Personer du älskar: 1 eller ja mina nära vänner och familj också såklart
Personer du hatar: finns ju vissa
Pojk-/flickvänner du haft: jonte typ
Personer du sovit bredvid, både tjej och kille: jadu, kan inte räkna
Glassar du ätit på en dag: 5
Nämn en festival du vill på nästa år: P&L
Gånger du haft minnesluckor: 2-3
Gånger du varit hög: ingen haha
Personer du saknar just nu: 2
Gånger ditt hjärta brustit: hmm, vet inte, 2?

VEM:
Vill du kyssa nu: Niklas
Träffade du senast: Niklas
. Sjöng du senast för: min hund
Hade du senast en msn-konversation med: kommer icke ihåg
Spelade du tvspel med senast: ingen
Vill du kasta en sten i huvudet på: hahahahah , ingen
Förtjänar att dö: de gör aldrig nån
Är söt: Niklas
Vill du ta med på en romantisk resa nu: pojken min
Gör dig glad: en del människor
Gör dig ledsen: en del grejs hit och dit
Vill du helst göra nu: åka till ett fint ställe med dom bästa jag vet och stanna livet ut
Önskar du att du slapp göra: ha ont i huvet..
Vill du ha nu: en puss
Önskar du dig i födelsedagspresent: tungpiercing
Längtar du till: helgen
Tycker du om dina betyg: helt ok


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0