du är speciell för mig

Börjar att sänge in en skön låt som jag lyssnar på dag ut och dag in så fort jag får channsen.



Ensam är stark, det är så jag blev, litar inte på någon.




Dagen har spenderats i uppsala, ska somsagt vara med på en till modevisning nu i oktober! Hur kul som helst. Så tog lite mått till kläder och det idag.

Efter det åkte jag för att leka lite med min kusins barn, svea och villhelm, söta kids det där må jag säga.

Nu har Bel visat mig lite hur jag ska sminka mig, skolfoto imorgon, inte alls taggad.. Men historia uppsatsen ligger packad och klar, bra linnéa.



Liter bilder sen bowlingen när mamma fyllde år;







Nu ska jag sova, svampbobavsnitt väntar, FRED

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0