Tisdag,, Tell the devil I say Hey when you get back to where you from.

Hallådär! Bor hemma nu, skönt på något vis, kan inte förklara, mer bekvämt, vet vart jag har allt och så.

Kvällen har tillbringas med min bok och mamma, övningskört och handlat. Nu har jag precis bokat prova på poledance pass nu på söndag redan! Blir att börja på kursen senare i november och snart köpa stången. Så här kommer ni kunna följa mig när jag börjar med poledance :)


Ska beställa hem en tröja med, ursnygg! (hade en lika dan för någon månad sen, men smidig som man är tappade jag bort den..)



Nu blir det antingen en kopp te, tända ljus och min underbara bok vs film, godis och te


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0