Everyday i'm shufflin.

Omskakande dag, ingen skolan alls, fan vad jag har missat mycket nu, eller ja, gick dit med 38 graders feber men kände att det tog stopp.

Drog med Julia hem ett tag och bara chillade, behövligt känner jag! Sen nu ikväll har jag bara legat i feber, fast bättre nu, sen tog Ellen och jag en lite prommenad, behövlig den med känner jag!

Nu sitter jag i soffan och väntar på att Idol ska börja igen, har sjukt ont i tänderna, det är väl för att ribbjanne är ute och jag är ovan. Funderar på att duscha efter idol och sen kolla på film med markus och mamma.

Beställt hem lite nya navelpiercingar med, bara för at skämma bort mig själv lite! hihi



Silverkors



Ramdom grej


Firre!



Älskar såna här speciella piercingar, känns så tråkigt med standard jämt, vad säger dom; "sticker man inte ut är man vanlig" ?




SPÅKULAN

Tänk inte så mycket. Låt dina känslor komma ut. Det är inte farligt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0