We found love

Måndag idag, deppmåndag. Alla dagar utom fredag och lördag verkar vara deppdagar... Allt är mörkt och trist ute och själv tycker jag det är mörkt dygnet runt..
Men iallafall haft prov idag, psykologi, gick bra. Redan efter skolan började jag känna mig förkyld, men åkte med ottis till Älvkarleby och träffade några sköna typer! Kom nästan precis hem, feber och elände.. Fan.. I all dessa tråkighetsväder så kommer förkylningen som ett brev på posten och knackar på.
Nu blir det försöka sova, hoppas på att kunna gå i skolan imorgon för jag ska fan börja sköta mig nu! Börjar träna den 29 nu med. Känns bra! Nej nu ska jag be till någon övre makt att det ska komma snö! Peace mannar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0