Trassel

Det är just nu man inte vet om man ska försöka lugna sig själv eller bara låta stormen gå lös så det blir bra. Le eller gråta, stå på händer eller fötter, sitta ligga. Ja ni det är frågan. Massa låtar av Melissa Horn spelas ur högtalarna på något speciellt vis, ligger i soffan, kan inte låta bli att le lite smått när jag tänker på hur länge jag har legat här och försökt få livet att hinna ikapp än. Klockan är på tok för mycket för att jag inte ska vara trött, vad tänker jag med? Ska ju upp tidigt imorgon? Tierps lucia ska bli vald och man kan inget annar än be till någon högre makt att det blir än själv. Nu ska jag dricka upp min festis sen pysa i säng, en låååång dag imorgon väntar.

Love linnéa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0