modevisningen den 27 maj

Igår var det fullt kalas hela dagen!

Började med att åka in till uppsala och bli sminkad på kicks, sjukt häftig sminkning! Underbart.

Sen iväg till "Lingon" fick prova gå lite på catwalken så vi vart bekväma på den sen fixade i håret. Alla var sjukt taggade och sen kom hon som jobbar med modeller och har modellskolan och hjälpte oss så vi fick gå fram och tillbaka på golvet och hon kommenterade varje fel man gjorde, helt rätt.

Sen var det dax! vi började gå och sen var det att skynda upp, ta av mig kläderna från gina och ta på den ursnygga vita klänningen som dom designat själva. docka hade jag bara undefär 30 sekunder att få på mig dom andra kläderna och de han jag precis men fick gå barfota haha! kan bli riktigt kul när det blir fel!

Men nu till det bästa, efter hela ståhejjet kom hon upp som jobbar med sånt där fram till mig och gav mig komlimanger hur duktig jag var, hon förklarade att hon skulle åka till London tills hösten men sa att jag inte skulle bli förvånad om hon kontaktade mig senare i höst för hon ville jätte gärna använda mig till någonting, eventuellt ta bilder och de. kan ni tänka er hur glad jag blev!? nej det kan ni inte! ååh underbara dag!
Hon sa att jag skulle höra av mig så skulle jag få mer information om modellskola!








Mera bilder från själva modevisningen kommer upp senare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0