'Breakeven'

Hejsan alla.

Ja ni nu har jag inte bloggat på länge, finns anledningar, har inte haft tid och ingen lust har funnits dock.. Men efter en händelsefull vecka är jag tillbaka på banan igen!

Veckan har bestått mycket av resor lite hit och dit, tillexempel modellträning i uppsala och lite bio och annat mys! Det har också var show, vilket gjort det ännu svårare att blogga, det har väl gått bra! och nu på kvällen har vi gjort våran sista föreställning, känns bra!

+att min kära bror fyller 23 bast idag! smörgåstårta + tårta = mums!

Men nu måste jag sova, slut som artist! Nationella imorgon, fy satan i gatan. Matte dessutom.. Fuck it...

Några nya sköna låtar:


Var bellas modell på hennes skola med, frgade håret och blev stylad, underbart!


Hej Linnéa



Tänk dig att du sköljer bort stressen när du duschar. Dina problem rinner ner i avloppet.


Tar väl en dusch imorgon på morgonen då!







What am I supposed to do
when the best part of me was always you



Kommentarer
Postat av: sabina

Du är verkligen hur fin som helst! :)

2011-05-14 @ 11:20:47
URL: http://sabinahamlin.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0