'Anywhere you are..'

Ligger i sängen, låter Veronica Maggio, Oskar innros och Daniel Adams-Ray fylla mina högtalare och hela mitt rum. Borde egentligen sova, men vill inte, för mycket i huvet för att kunna slappna av.

Hela veckan har bestått av att åka fram och tillbaka varje dag till uppsala för att prova kläder och träna inför modevisningen på fredag. Även fast nervositeten äter upp mig inifrån ser jag fram emot det.

Imorgon ska jag in igen och då ska vi köra ett genrep på Lingon.


Vi skulle klara vad som helst, vi skulle aldrig säga nej
Och vad du anförtror åt mig, ska jag anförtro åt dig

Det är som om natten här har sett allting och stilla sjunger med

Bye bye spotify.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0