Tisdag,, Ibland vill jag bara packa och dra..

Ey yo, sitter på skolan och chillar järnet, ska snart till matsalen, kebab you know, måste ju dit och provsmaka! ==
Showträning efter skolan, usch.. stannar inte länge känner ju jag... fiifan för fläsk

Fått sånna där "dejavu" hela morgonen.. läskigt. Undra varför man får såna...? creepy



Hej Linnéa



Du för en kamp inom dig själv. Lyssna till ditt högre jag även om det tar emot att göra förändringen som du vet är nödvändig.



Ljusen är tända                                     Ibland vill jag bara packa och dra
för dom som har lämnat                         lämna knaset som vi tacklar var jag
vår plats, så snabbt.

Varit vilse på djupet                                  Jag har gått för långt
jag har fammlat i mörker                          kan inte sluta gå
men i dig såg jag ljudet                            hjärtat sitter utanpå
.                                                            slår inte som det brukar slå

I ett ensamt rum
en sekund blir tusen år
för ljus att nå
så djupa sår                                         

.                                                           Orden fastnar halvvägs
.                                                           jag vet inte hur jag bär mig åt...


...samma gammla visa

men vet inte vad det är
förlåt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0