Tisdag,, I just had sex.

Hola, sitter hos niklas nu, han sover, jagsjälv chillar lite. Ganska stressig dag idag, först uppsala en snabbis, skunda hem, äta och fixa lite, så bussen hit som grädden på moset! Pluggat järnet idag, riktigt stolt! :D
Tror jag åker in och sätter i min stav i örat nu i veckan med, hälsa på bror min kanske, sugen på att ta med mig en råttis hem, skulle vara sjukt fint.

Nu ska jag inte uttråka er mer, jag ska iallafall kolla på en film tänkte jag, sen sova för jag har somnat på dom mest underliga ställena idag, ex, tåget, bussen, hemma på soffan, när jag satt i niklas säng, haha ja o.s.v blablabla

Fick med mig ringar hem från stan med, niiiis! Fast dom har niklas på sig nu, fast han sover haha! han är fin(ast)

Imorgon blir det möte med rektorn och hela kalaset, fintdä! eller nä

Niklas

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0