League of Legends

Hejsan, kan det vara den dåligaste uppdateringen någonsin jag bjudit på dom snaste dagarna? kan vara så, bara att tacka och ta emot!

Somsagt var jag på ön och hade fruktansvärt tråkigt! kom hem vid 2-3, tog 4 tåget till örbyhus, vaknade som en kung med niklas bredvid på 4 dynor på golvet! hårda tag

Åkte hem ganska tidigt den onsdagsmorgonen och drog mig hemåt för att åka till stugan! Helt underbart må jag säga

Blev både lite nattbastu med bad och tända ljus, korv, godis, och filtar vid vattnet! myyyys

Idag tidigt åkte vi hemåt, jag fixade lite hemma, sov och sen iväg till örbyhus i några timmar för att träffa den underbaraste killen i världshistorien.

Nu är jag hemma, imorgon blir det antingen till uppsala och laga ribban, eller gävle och städa, får se vad morgondagen har att bjuda på, peace out



Glider med stil



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0