Söndag,, If i could write you a song to make you fall in love.

ey yo motherfuckers!

haha nejdå, inga sånna fasoner nu eller! :)

niklas kom hit igår, redigt fint må jag säga! frodigt passande :) det fösta han sa när han kom in i mitt nymublerade rum var " men du kan ju inte ha sängen sådär, har aldrig haft den sådär, de är ju fult " kul att höra... men funderar på att ändra tillbaka för jag sover som en, hm, något som inte sover.. I don't like it!

gick väl upp redigt tidigt ändå för att vara oss, men somnade runt 3 igen och sov till halv 8 eller nått, drömde världens mardröm, men det orkar jag inte gå in på nu,,

nikeliito drog runt 21.00 eller nått sånt, vad vet jag, så kollade på film med macke och big mama. 127 hours, helt okej!

alex ville ha lite kort från grekland när vi var små så ska väl spendera natten med att fixa de.

mår fortfarande piss, feber = blääää

och sjuk = suger kuk!


söt misse, svar ja




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0