Aboohassan

Tisdag: Fixade mig lite och drog till lisa för att fira anders, 60 bast ba, herregud man kan tro du är 45.... gal1.
Drog till Jens där dom lanade fortfarande, stannade övernattten, mysigt mysigt.


Onsdag: Idag är det den 5 januari, speciellt datum för ellen och mig, haft navelpiercingen i 1 år precis, underbart samtidigt som jag velat slita ur skiten ett antal gånger, men jag gillar den!
Fortfarande kvar hos jens och chillar med grabbarna grus!
Var till min dryga kusin med ett tag :)

 lovely

Torsdag: Inte hunnit gjort så mycket, vaknade runt 17.50, känns som jag vänt på dygnet ganska mycket.. Fy på mig! Tog tåget från mehedeby hem, sen dess har jag inte gjort mycket, börjar bli förkyld... usch fyfan.. det bara börjas igen när de andra eländet slutat. Ska nog dra en skoterrunda med brorsan och sen mublera om på rummet, lika bra de!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0