Ojojoj dåligt med bloggandet nu!

Oj nu vart det visst ett tag sen, men mina dagar har sett ut såhär:

Fredag: Daniel Adams-Ray konsert, huuur grym som helst! helt galet! Senare på kvällen fest, riktigt kul faktiskt :)


Lördag:
Först sova sova sova, sen fix och dra sig mot vendel på fest, grabbarna grus var snälla så jag fick åka med dom fast det var full bil, hade riktigt kul där med fina brudar som jag aldrig pratat med förr, skönt att få prata lite med frida med! :)


Söndag: Jag och niklas gick upp halvskapligt tidigt, kl 1 faktiskt, bra för att vara oss haha :) Chillirillat hela dagen men nu drog han iväg till MarWes ding dong. Nu ska jag duscha och försöka städa lite på rummet!

Hejsvejs.

Kommentarer
Postat av: Frida

men eller hur! :D och tack för hjälpen upp, du vet ;) haha!

2011-02-27 @ 21:25:51
URL: http://fridaawesterberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0