Wiz Khalifa

Sitter i soffan, om jag skulle summera dagen ger jag den en tummen upp faktiskt! Känns som jag måste börja styra upp mitt liv, och börjar med skolan! Imorgon kännder jag att då jävlar ska jag fixa det mästa.

Planerna inför helgen ser lovande ut! blir brud-party på fredag, hoppas bara att mina vattenpipssmaker har hunnit kommit hem!

Beställde somsagt massa nya smaker och kol till vattenpipan, gött!

Snö snö snö och mera snö, vad ska man säga? hate it?! jk.. Love it!

Klockan är precis efter 00.00 och jag är trött som satan.. Blir att köra en speed date med kudden för att sedan upp klockan 07.30 och duscha!

Slänger upp en gammal bild på min bror och min kära vattenpipsjanne!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0