Vem dancar kuduno

Tisdags: In till uppsala och fixa med ribban lite, ute om ett halvår, fantastiskt!




Onsdag: In till uppsala igen på Modellgrej, så jävla roligt! För er som inte vet var jag in på en interjuv för en modevisning och någon vecka senare fick jag veta att jag kom med! hur underbar som helst. Så var in så vi fick lära oss att gå på catwalken rätt! 27 maj då smäller det! modevisning jao
+ att jag träffade några sköna grabbar på tåget, helt random!




Torsdag:
Skolan sen hem. Vred upp volymen på högsta och dansade runt som en galning och låtsades att det var fest i hela huset! På kvällen drog jag och bel ner och solade lite solarium, neger nu! muma



Idag, fredag: Skola först, sen somnade lite sisådär skönt i soffan, började städa lite på rummet, sen kom Amanda och Bel och nu har dom gjort mig sällskap heeeela kvällen, fixat naglarna på dom båda! inte så nöjd men fin kväll ändå!

Nu är det bara att tagga till satan i gatan tills imorgon, ska bli underbart! + att jag ska få träffa lina, ååååh längtar!
Grillning oss oss med massa folk senare på kvällen, känns bra!

Nu är de sleeep time, hörs breee!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0