Jag gör det tusen gånger om.

Lördag: trevlig kväll med brudarna mina! saknat dom sååå!
Vart först mat och sen filmmys! Case 39 & Allt för min syster.





Söndag: Usch fyfan så dåligt jag mått idag... Niklas och jag har legat i sängen precis heeeela dagen, var ner för trappan högst 2 gånger! Orkar inte med febern mera...


Måndag: Vart ingen skola för varken mig eller Nikeliito,, mår skit bådatvå.. vi sov till halv 5 och sen tillbringade kvällen framför tvn, mysigt!


Tisdag: Skola idag,, höll på att somna... Tråkigt satan. Mått värre ändå idag,, fiifan! Vart åka till Uppsala till tanläkaren, vart kvar där typ 45 min.... Sen upp på stan och fixa skor och lite annat.

Nu är jag hemma och är totalt död. Nu ska jag chilla framför min polare, tv'n!




Lite bilder ba:

;)


Söt tjej!


Kommentarer
Postat av: Ellen

haha yeah!

2010-10-19 @ 21:37:14
URL: http://sjodinellen.blogg.se/
Postat av: Julia

men herregud linnéa! snälla ta bort den där bilden!

2010-10-20 @ 14:46:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0