Äckelfitthor förkyldning.

Är sjuk, och därför kan jag inte vara med på tävlingen musikdirekt, var så jävla taggad och då vaknar man dagen innan och får inte fram ett ord, tappat rösten, hade jävlig lust att leta upp den igen då...
känns förjävligt att ens dröm krossas 2 gånger på rad. kalla mig tönt men de känns som de!

Va med michaela på fredagen och fixade hennes naglar , hoppas du var nöjd ! =D kanonkul

sitter här med ungeför 39g feber, sweet! och rösten har jag inte hittat än heller. men hade jag inte vart sjuk hade jag väl stått på scen just nu ,,

min älskling zeus kom hit till oss igår ! snacka om lycklig jag vart!! hade inte fått träffat han på 19 dagar då! fick sovsällskap av han med , snacka om myyyys! en riktig goskille! , han åker nog hem ikväll vilket suger stenhårt! men är jävligt glad att fått träffa han lite nu! för de behövde jag verkligen!! :*

och ellen... döda mig inte nu men,,,, jag tror inte jag kan följa med å bowla... men hoppas på att jag kan de!! 

ha det bra , nu ska jag fortsätta sjuka lite, 
 

Pusspuss (L)

Kommentarer
Postat av: Michaela

JAA!! jag blev supernöjd!:D

jag ska ju också bowla:O<3

2010-03-14 @ 22:47:12
Postat av: ellen

åh, zeus vad underbart för dig gumman!!

nej lugnt man ligger ju hemma själv och håller på att hosta sönder lungorna så (y) :p<3

2010-03-17 @ 11:48:11
URL: http://[email protected]
Postat av: linnéa

kanon de mickan :D <3

helt jävla underbart ! precis vad jag beövde!

krya på dig !!!! <33

2010-03-17 @ 16:52:39
URL: http://sjolenlinnea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0