Torsdag.. FörstaGången-MagnusUggla.

Skooola, Mysigt att bli blöt 2 dagar irad!
haha men aja de är ju bara vatten, ellerhur? :)

Hämd säger jag bara.. HÄMD! Har värsta planen för i morrn hihi, ska ju bara va i skolan typ 2 timmar så hihiii ;)

Tur att Cajsa finns så hon kan låna ut kläder till Ellen och mig! :) Fast dom vart blöta igen...
Hade shorts med mig allafall vilket var tur!
Nu frågade mami om jag kunde slinga hennes och mackes hår, självklar :)
I morrn blir det studenten! Hoppas på finfint väder, och ellen, VAD SKA DU HA PÅ DIG!!?

Galet fint väder må jag säga! Snälla Snälla nu får det inte bli kallt!
Ser ganska positivt ut här allafall: http://www.yr.no/sted/Sverige/Uppsala/Tierp/

nej jag får inte bli sjuk nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0