Söndag,, Jag längtar tillbaka då allt var så bra.

Mådde bättre idag när jag vaknade, skönt!
Vaknade runt halv 2 kanske, sen solade jag någon timme i det underbara vädret! åååå nu är sommaren här!
nästan huhu
Haha vart lite chockad när jag loggade in på fejjan och det var över 30 st som hade gått med i min grupp, och nu är det över 40! För er som undrar heter den "Vi som irriterar oss på kllar som inte fattar hur man ska bete sig"
Man kan tolka det hur man vill, men jag vet allafall hur jag tolkar det.
:):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):)

Haha visste ni att Kalle Anka var förbjuden i Finland för att han inte hade byxor på sig.. sjukt!
och att
alla världsdelars engelska namn börjar och slutar på samma bokstav.


Sean Banan – Skaka Rumpa

Nu ska jag vila lite, kan fortfarande inte äta, men ska försöka nu :)

puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0