Lördag,, reeegn..

Vaknade prick 13:37,, skillat! yeeah
Vart lite pizza till frukost haha, mumms :)

Igår Pratade jag med Ellen på sms och telefon heeeela dagen, fast sen tyckte vi att de va lite dumt för vi bor ju ca 50-100 meter ifrån varandra, så drog iväg dit på kvällen, kanonkul! :)
Vad har Ellen och jag gjort alla?...

Men guuuuud va de regnar... Inte kul...
Virre hade någon skräckfilm på datan så kanske skulle ta och kika på den lite senare då :) för jag älskar skräckfilmer!

Ger vädret en stor (N)... Fast ganska mysigt när det regnar riktigt mkt :) hihihi busigt
Jag vill åka till stugan!!! Ellen vet en anledning (a)



Treeeeeeeeeevlig kväll, pöss

Helt ok låt: Taio Cruz – Dynamite


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0