Fredag,, Fucking det värsta jag vart med om.

Ingen förstår,, ingen förstår hur svårt det är. Jag har mardrömmarna som ingen vill vara med om, ingen förstår hur sjukt svårt det är att vakna med ett skrik, hyperventilera och gråta varje morgon.. Det är fan inget du vill vara med om säger jag bara. Förr drömmde jag mardrömmar varje natt, men sen gick det närstan över. Aja bara fram med tabletterna igen.. I natt drömmde jag den värsta drömmen någonsin, aldrig vart med om något liknande. Vaknade och kunde knappt andas, grät och gick till mamma på engång, sa att jag aldrig ville sova mera. Jag vill inte göra det heller, helst skulle jag bara vilja vara vaken och slippa skiten. Drömmt mardrömmar 5 dagar irad nu, vill fan inte att skiten ska börja igen... Halva dagen blir förstörd när jag drömmer... Snälla det orkar jag inte...



Somnadeom till kl 1 allafall,, Gick upp och duschade, men har inte ätit än och klockan är 3.. Fyfan halva dagen förstörd pågrund av det där.. ååååh jag orkar inte.. Och nu, när jag allra minst vill vara själv hemma, blir jag ju de.. Fyfan... stört förfan.
Aja bara å försöka glömma och börja om på nytt right?

Aja börjar väl bli bättre nu, men kvällens planer ser goodigoodi ut!
Ferre på g ba! underbart

t j a r å ! ! !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0