Fredag,, blöt? nerå.

3 dagar irad.. 3 dagar dyngsur, myyys. Fick ca 4st 2liters flaskor över mig, vitt linne vita shorts,, haha men hämnden är ljuuuv! ;) hihi
Aja drog hem dirr och bytte kläder för då bar de av till studenten där firades bandannat Amanda och Linus =)
Drog hem till la familja Sjödin och åt lite, mumms :)

3 dagar irad dränkt i vatten = Förkyld som fan..

Usch jag hatar att bli förkyld.. Och det var inte det jag jag vile bli just nu.. FAN!
Aja skitsamma, knarka lite tabletter så känns allt bättre =)

Bilder från studenten kommer nog upp senare men här får ni lite bilder från dom senaste dagarna:




Hihihi rätt bild i exakt rätt tillfälle, sötelle på bild :D

Nu ska jag kolla på tv och äta för jag är hungrig som bara den!! I morrn blir de stugan! Hellyeeah

Pusspuss (L)

Kommentarer
Postat av: Ellen

yeah snygg? liiiiiterå (Y) ;D <3

2010-06-04 @ 23:44:18
URL: http://sjodinellen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0