Torsdag,, It's a game called circle.

Vaknade till världens finaste väder skulle man kunna säga, helt underbart!
Sol, vindstilla, varmt!

Solade lite och hoppde i vattnet med, ca 25 grader, galet skönt!
synd bara att virrebror kommer och ska dränka än,, fyfan..

Tog bussen hem och gjorde mat, själv!
Duktigt av mig tycker jag eftersom jag var själv hemma.
Vart ju riktigt bra! :D


Brorsan undrade om jag ville sommarjobba för en dag nu på söndag, för han och Peter skulle fixa så man kan kriga paintball på grusplanen, så hjälpte dom att sätta ihop typ 16 st vapen och massa, 1kr per blåmärke!
Bara å komma!


Sen drog ellen och jag ut ett tag och gick, jobbigt med klackisar... men bra för benen :D

Nu sitter jag här hemma och har på tok för tråkigt, sitter på Alex data så kan inte lägga upp bilder heller...

Hör nog av mig i morgon!

Pöööööööööööös



PAINTBALL, SÖNDAG KL 10.00-22.00, GRUSPLANEN VEGAVALLEN!
ALLA ÄR VÄLKOMNA, 1KR PER BLÅMÄRKE!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0