Vissa kallar det lov... Jag kallar det fredag heeela veckan!! :D

onsdag: Ställde klockan på 08.15 för kl 9 bar det av till fjäranhöjder, var där och kom hem runt 3 kanske :) riktigt kul! Sen åkte jag och Nattis till Ellen, vart mkt snack om typ allt :)

torsdag:
Trodde dagen skulle bli den sämsta någonsin men faktiskt vart den icke :) skottde av hela taket typ, haha riktigt kul men råkade skämma ut mig men vad gör de om 100 år :D macke fick lite masage och sen tog jag bort stommen eller va de nu heter runt sängen, så nu är det bara dynan på golvet , riktigt najs faktiskt :D cyklade 5km, duscha, sen tog ja det chill :)

fredag: 
Tvättade håret på 5 min sen drog jag iväg till tändläkaren och de gick kanon, hon skulle ba checka så jag inte hade några hål, och hon sa att jag hade skills med tandborsten och de tyckte jag var lite kul haha :D Nu vet jag inte riktigt vad jag ska göra men något händer väl senare hoppas jag =) Ligger här i sängen och tittar på svampbob (a) kanonkul (Y) shit vilket liv jag har.. haha :D

slänger in en bild på det här goda jag dricker just nu =D muummmsss!




Pusspuss (L)

Kommentarer
Postat av: Anonym

fett cool bild (Y)

2010-03-01 @ 15:04:03
Postat av: nathalie

ja fett cool bild :D you've got the skills :) <3

2010-03-01 @ 20:46:02
URL: http://nhermansson.blogg.se/
Postat av: Linnéa Sjölén

hehe tackartackar :D , not , bilden är inte ens redigerad , bara i kameran :) <3

2010-03-02 @ 16:55:02
URL: http://sjolenlinnea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0