har man tråkigt så har man

haha nysnodd från cajjs! hihi :D

- SKULLE DU HELLRE :
1. pierca näsan än tungan ? -
nej
2. vara seriös än rolig ? - de beror på
3. dricka röd eller grön mjölk ? - grön
4. brinna upp eller drunkna ? - brinna upp
5. umgås med dina fiender eller föräldrar ? föräldrar

- RANDOM SHIT :
1. är du kär i nån ? -
klart jag är
2. sol eller måne ? - sooool
3. vinter eller höst ? - vinter
4. vänster eller höger ? - höger
5. soligt eller regn ? - soligt
6. vaniljglass eller chokladglass ? - blandaaaaat

- OM DIG :
1. hur mycket är klockan just nu ? -
00.49
2. fullständiga namn ? - haha säger jag aldrig här
3. vart vill du bo ? - gävle, eller tierp
4. hur många barn vill du ha ?- idk haha
5. vill du gifta dig ? - ja klart
6. rullar du spagetti eller skär du den ? - skär och rullar
7. har du ätit sushi ? - jajamen
8. lyssnar du på nu ? - Fronda – Svarta Paraden
9. hur många olika sorters flingor har du i köksskåpet ? - många, tror jag
10. humör ? - typ gladast

- HAR DU UNDER DE SENASTE 24 TIMMARNA :
1. kysst någon ? -
yes
2. sjungit ? - yes
3. blivit kramad ? - yes
4. känt dig fånig ? - yes
5. saknat någon ? - yes
6. dansat galet ? - nja
7. klippt håret ? - ne
8. gråtit ? - nepp
9. ljugit ? - nepp

- GREJER :
1. har du någonsin blivit jagad av polisen ? -
har jag säkert
2. har du en hund ? - jajamen
3. sover du helst själv eller med någon ? - med såklart!
4. tror du på spöken ? - liiiiterå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0