Tisdag,, I like the way.

hellu

Igår åkte jag ut till stugan, stannade tills idag, ååh det är så underbart skönt där ute! behöver inte tänka ett smack på någonting! Menmen som dom säger, "borta bra men hemma bäst" :)

Kom hem ganska tidigt där ifrån och när jag kom hem gjorde jag absolut ingenting.. Fast nu har jag precis fixat mig klart till Ön ikväll, hoppas på att det blir lite roligare denna gång! (:

Har nog pratat med min Ellen varje dag i flera timmar i telefon, vågar knappt räkna på hur många dagar det blir sammanlagt! men de är fintdä :D

Juste har hittar VÄRLDENS bästa låt! men den lägger jag ut lite senare ;) hihi busigt




Gud kom på hur många gånger jag har lagt upp bilder här där jag inte har något smink, men aja ful I know men bjuer på de :)

Ser inte det här bra gott ut eller vad!?

Tror jag ska fägra håret sådär igen, får fundera på de =)

Kommentarer
Postat av: 'w

finaste linnéa ! :)

2010-08-05 @ 02:02:15
URL: http://wiickpeersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0