Take A Minute

Skola i fredags, eller kom typ efter halva dagen men endå, hade solglajjer på mig hela tiden (H) haha, tvungen att ha dom för läkaren sa de.
Va med Ellen, Nathalie, Cajsa hos Jullan på kvällen, vi hade det trevlans!! puss på er :*

Igår var den sämsta lördagen jag har vart med om tror jag, men den vart helt okej ändå faktiskt, satt och fixade mina naglar i 5 timmar & 20 minuter! Låter helt sinnes jag vet men aa har gjort något speciallgrej som hade kostat ca 600kr igentligen. Haha najs vart de allafall! :)

Söndagsöndagsöndag... Veckans värsta dag skulle jag tro.. Ingen innebandyträning för jag är fortfarande lite sjuker, men vad gör de om 100 år? =)

4 prov nästa vecka, mumms på de!! (Y) -.-

Har precis tagit mig en lååååångpromenad med vovven och badat efter de, nu blir de filmmys!!


ja vad ska man säga..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0