Schteeeeek!

Schteeekigt väder? ohyes! helt underbart!

Sitter här i solen lyssnar lite på musik, riktigt chill!!

I fredags trodde jag och ellen att det bara skulle bli en mysig hemmakväll hos nattis men nene, mysklädd som man var såg vi att grannen till nattis hade fest så stack dit. De va kul tills alla började spy typ... kul? nee... aja kom hem runt halv 2 iallafall :)

I lördags gick jag upp å duscha, fixa, sen vart de städa för hela slanten! Brudarna kom och jag fick paket! tack för dom!
Vi åt och bastade, sen skakade asssss! blider kommer upp på fejjan sen =) Såg att micke hade 18 års fest så stack dit, helt ärligt roligaste festen jag var på! efter gick vi hem till mig igen och snackade lite, dom gick hem runt halv 4 kanske haha :D

I söndags var jag ganska sliten på träningen kände jag.. aja invigde nya klubban iallafall :D
fixade lite saker på kvällen,

ikväll blir de box med nathalie!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0