Piercad!.. och sjuk..

Efter skolan i måndags så solade jag när jag kom hem, somna lyckades man också med... men vad gör de om några år! :) Aja åkte ner och piercade örat (där längst uppe) gjorde ont kan man säga menmen vill man vara fin får man lida pin :)

I tisdags vart de show efter skolan,, haha gick åt helvete eftersom kerstin hade stämmt gitarren fel, mår sjukt dåligt om den är de så koncentrerade mig mer på de...

I onsdags släpade dagen sig igenom, mådde piss å fick feber och massa skit på kvällen så smsade ellen att jag inte skulle gå i skolan,

Idag vaknade jag, hade sovigt 16 timmar! skönt som fan! legat och mått piss hela dagen! usch... ingen skola i morrn heller.

lite rädd att jag inte hinner bli frisk till Amsterdam nästa vecka heller...



Linnéa, lite mer mmm i livet.

Pusspuss (L)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0