Hey, soul sister!

Brudarna varenda dag på lovet hittills, grymt!

Söndag:
drog mig iväg på innebandy träning, riktigt kul. Hem, duscha och fixa lite sen iväg och kolla på innebandy. På kvällen kom mina älsklingar Ellen och Nathalie, och vi hade det trevligt :) haha och ett riktigt fint namn på internet med (Y) ;D

Idag vaknade jag av att min kära bror tröck in godis i munnen på mig, aja klockan var 12 så de kanske var dax att gå upp endå =)
Nu sitter jag här och tråkar och sen får vi se vad dagen har att erbjuda mig,

Ska de verkligen snöa i april? NEJ!

Shit fyller ju år om 3 dagar med, helt kanoners känns de som!

Pusspuss (L)

Kommentarer
Postat av: nathalie

haha! oj, det har blivit fel på ..... ;) <3

2010-04-05 @ 14:26:07
URL: http://nhermansson.blogg.se/
Postat av: linnéa

hahaha, fasiken ..... la av ;) <3

2010-04-05 @ 20:08:29
URL: http://sjolenlinnea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0